Writing is a socially acceptable form of schizophrenia...!

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Bullshit make the world go round - Part I


Συνήθως, λένε ότι οι άντρες φοράνε παντελόνια με όλα τα συνοδευτικά. Αν σου την πέσει κάποιος, είναι έτοιμοι να πιαστούν στα χέρια. Αν θέλουν να σε ρίξουν θα πουν τα απίστευτα. Στην περίπτωση του χωρισμού όμως, μάλλον τα μπαλάκια τους πάνε περίπατο και λένε ό,τι μαλακία τους κατέβει. Οι παρακάτω είναι μερικές από τις πιο δημοφιλής.
"Νομίζω ότι χρειάζομαι λίγες μέρες για να σκεφτώ τι θέλω.":
Όταν λες λίγες μέρες, τι ακριβώς εννοείς; Μια εβδομάδα, ένα μήνα, 365 μέρες, να γίνω ωραία κοιμωμένη μέχρι εσύ να αποφασίσεις; Άστο αγάπη μου. Ο χρόνος μας τελείωσε και δεν έχω άλλο για χάσιμο. 
"Δεν με θέλεις πια.":
Ναι, η αλήθεια είναι πως είμαι μαζί σου επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω. Η αντίστροφη ψυχολογία πιάνει, αλλά όχι πια. Έχει ακουστεί πολύ το παραμύθι. Άντε αγοράκι μου στο καλό.
"Νομίζω ότι χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα.":
Να σου πω κάτι; Το σχολείο τελείωσε και στις πραγματικές σχέσεις δεν υπάρχουν κουδούνια να το σημάνουν. Γι' αυτό πάρε ένα διάλειμμα διαρκείας για να μην αγχώνεσαι. 
"Νομίζω ότι το μέλλον μας δε φαίνεται και τόσο ρόδινο.":
Μήπως λέω εγώ τώρα, επειδή το έχεις φανταστεί στο πλευρό κάποιας άλλης;
"Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω.":
Αλήθεια; Τι μου λες ρε παιδί μου; Κι εγώ που ήμουν έτοιμη να πάρω όλη την ευθύνη πάνω μου. 
"Αξίζεις κάτι καλύτερο.":
Ναι, Ξανθόπουλε, παιδί του λαού. Δεν ξέρω εγώ τι αξίζω και θα μου το πεις εσύ. Σταμάτα να με εξυψώνεις για να με κάνεις να νιώσω καλύτερα, δεν πιάνει. Πες πως κουράστηκες, βαρέθηκες, θέλεις κάτι άλλο και θα σε εκτιμήσω περισσότερο. Και, ναι! Με τέτοιες παπαριές που λες, σίγουρα αξίζω κάτι καλύτερο.
"Δεν είμαι έτοιμος για σχέση.":
Ναι, δεν είσαι έτοιμος για σχέση. Μαζί μου! Θα το θυμάμαι αυτό μόλις σε δω με την επόμενη. 
"Έχω αρχίσει να καταπιέζομαι.":
Η αλήθεια είναι πως πάντα καταπιεζόσουν, απλά τώρα σου έπεσε βαριά η προσποίηση. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πέσει η αυλαία. 
"Πιστεύω ότι είναι καλύτερα να το διακόψουμε τώρα πριν αρχίσουμε να δενόμαστε περισσότερο.":
Έχεις αρχίσει να δένεσαι κι εσύ ε; Κρίμα γιατί πίστευα πως οι συναισθηματικά ανάπηροι δεν κινδυνεύουν από κάτι τέτοιο.
"Δεν έχω κάνει όλα όσα θα ήθελα στη ζωή μου.":
Να πας μαζί μου διακοπές και να αφήσεις τους φίλους σου να καυλαντίζουν στις Κυκλάδες; Ε ποτέ!
"Η σχέση μας κυλάει πολύ γρήγορα και νομίζω πως πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο."
Τρέχει τόσο γρήγορα που σε πέντε χρόνια θα είναι ακριβώς στο ίδιο σημείο. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
"Πήγα με άλλη, αλλά σου ορκίζομαι ότι δε σημαίνει τίποτα για μένα.":
Και τότε τι μας το λες ρε μεγάλε; Δε χρειαζόταν να κάνεις ειδική ανακοίνωση για την ξεπέτα σου. Αλλά ξέρω. Σε φάγανε οι τύψεις.
"Νόμιζα ότι η σχέση μας ήταν free":
Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο είμαι δίπλα σου δύο χρόνια και παίζω τις κουμπάρες, επειδή η σχέση μας είναι free. Αλλά δε μου είπες, γιατί δε με ενημέρωσες πιο πριν; 
"Η αλήθεια είναι πως προσπάθησα, αλλά τελικά αποφάσισα πως ανήκω σε όλες τις γυναίκες.":
Κούκλε μου, αν κατάφερε ο Μπραντ Πιτ να δοθεί ολοκληρωτικά, εσύ δικαιολογία δεν έχεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου