Writing is a socially acceptable form of schizophrenia...!

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Το έχω κάνει κι εγω, αλλά το έχεις κάνει κι εσύ!

Αν και κινδυνεύω να με λιντζάρουν φίλοι και γνωστοί μετά απ' όσα θα γράψω, οφείλεις να παραδεχτείς πως έστω και μια φορά το έχεις κάνει κι εσύ.


Ναι, έχω δηλώσει πως κάνω δίαιτα κι έχω πάρει τους δρόμους βραδιάτικα για να φάω μια τεράστια κρέπα σοκολάτα με παγωτό. Και ψεύτρα και ένοχη η κατηγορουμενη.


Έχω πάρει τηλέφωνο το γκομενάκι που γουστάρω αργά το βράδυ με απόκρυψη για να τσεκάρω που είναι και του το έχω κλείσει στη μούρη. Επίσης, το έχω κάνει και σε πρώην μου για να τσεκάρω αν είναι μόνος ή όχι. Αμέ! Τέλος, τσεκάρω και το προφίλ του στο Facebook κατασκοπεύοντας κάθε του κίνηση.


Πολλές φορές κι ενώ φαίνεται πως ακούω τι μου λες (ειδικά στο τηλέφωνο) το μυαλό μου είναι αλλού. Εννοείται πως δεν έχω καταλάβει λέξη και σου απάνταω ευθαρσώς "Κατάλαβα.". Μη με πιστεύεις πάντα λοιπόν. 


Επίσης, μέσα στα clubs όπου η μουσική είναι δυνατή, ό,τι και να μου πεις δεν πρόκειται να το ακούσω. Παρόλα αυτά θα σου δείξω ότι σε άκουσα και θα γνέψω καταφατικά με το ανάλογο ύφος.


Όταν είμαι μόνη στο σπίτι τραγουδάω στο μπάνιο και μάλιστα με πολύ φάλτσα και δυνατή φωνή και το απολαμβάνω. Μετά μπορώ να κάτσω επί μια ώρα μπροστά στον καθρέφτη για να κάνω εξονυχιστικό έλεγχο σε σπυράκια και κοκκινίλες που υπάρχουν στο πρόσωπό μου. 


Ανοίγω το ψυγείο τουλάχιστον δέκα φορές την ημέρα, χωρίς απαραίτητα να θέλω να πάρω κάτι από μέσα, κοιτάζω τι έχει και το ξανακλείνω. Μέσα σε μισή ώρα έχω επιστρέψει και κάνω ακριβώς την ίδια διαδικασία λες και θα έχει ξαφνικά γεννήσει.


Έχω βάλει την κολλητή μου να με πάρει τηλέφωνο γύρω στις δέκα φορές σε προκαθορισμένα διαστήματα, μόνο και μόνο για να δείξω στο γκομενάκι που έχω βγει ότι είμαι περιζήτητη. Επίσης, της έχω στείλει μήνυμα να με πάρει τηλέφωνο και να μου πει ότι κάτι κακό έχει συμβεί για να φύγω άρον άρον από αποτυχημένο ραντεβού.


Πολλές φορές θέλω να πω κάτι, το οποίο ξεχνάω στην πορεία και αλλάζω θέμα και καταλλήγω αλλού. Το χειρότερο είναι πως κάνω λες και δεν έχει συμβεί τίποτα. Αυτό ήταν που ήθελα να πω, δε σε καταλαβαίνω.


Όταν βαριέμαι και με ρωτήσεις κάτι, θα σου πω όχι ακόμα κι αν το ξέρω. Πολύ απλά βαριέμαι. Δεν το κάνω από κακία. Το ορκίζομαι.


Όταν χρειάζεται να ξυπνήσω νωρίς το πρωί, θα βάλω το ξυπνητήρι μια ώρα πριν και θα πατήσω την αναβολή τουλάχιστον 5 φορές. Εννοείται πως αδιαφορώ για τον άλλον που κοιμάται δίπλα μου. Επίσης, χρειάζομαι μια ώρα από τη στιγμή που θα σηκωθώ από το κρεβάτι για να επικοινωνήσω με το περιβάλλον.


Έχω πέσει σε δημόσιο χώρο και η πρώτη κίνηση που έκανα ήταν να ελέγξω αν με είδε κανείς. Αν όχι, το έπεξα αδιάφορη σα να μην έγινε τίποτα. 


Το παραδέχομαι. Έχω προβάρει κι εγώ το επίθετο του αγοριού μου δίπλα στο όνομά μου για να δω αν μου ταιριάζει. Απλά έχω καταλήξει πως το δικό μου είναι το καλύτερο απ' όλα. 


Μερικές φορές, όταν ετοιμάζομαι να βγω και θέλω να κάνω εντυπωσιακή εμφάνιση, αφού ντυθώ και βαφτώ παίρνω πόζες μπροστά στον καθρέφτη για να βρω αυτή που μου πάει περισσότερο. Μετά προβάρω και μερικές χορευτικές φιγούρες για να δω ποια είναι η πιο sexy.


Έχω δώσει πολλές φορές την εντύπωση πως με ενδιαφέρει κάποιος, απλά και μόνο για να επιβεβαιωθώ. Μόλις το καταφέρω βρίσκω μια δικαιολογία και αποχωρώ διακριτικά. 


Επίσης, έχω δώσει και ψεύτικο τηλέφωνο. Αυτός λοιπόν που έχει διαφορετικά τα δύο τελευταία ψηφία από το δικό μου, εμένα θα πρέπει να βρίσει.


Τέλος, έχω πει κι εγώ το παραμύθι ότι δεν είμαι καλά αυτόν τον καιρό και θέλω να τα βρω με τον εαυτό μου για να φύγω από μια σχέση. Τη μία φορά υπήρχε άλλο πρόσωπο και την άλλη ήθελα να πάω μόνη μου διακοπές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου